Tuesday 29 June 2010

heeellooooo

Ja, nu var det längelängelänge sedan jag uppdaterade här. Men, jag har haft fullt upp med att göra ingenting. Det är så skönt nämligen!
I fredags var det midsommar, och det var en midsommar jag sent kommer glömma. Jag var på bosabygget, en kär väns hus/gård, precis som alla andra år. Det var så roligt, det börjar nämligen bli fler ungdomar där igen. Vi är flera familjer som fira tillsammans där, och det har vi gjort så länge jag kan minnas, men, efter några åt började folk försvinna mer och mer, de som då var ungdomar skaffade sig egna liv, och firade nu på eget håll. Men vi, som växt upp med detta firandet sen barnsben är än kvar, och dessutom är det många av våra vänner som valt att fira med oss. De tär härligt. Det regnade ju inte i år, så fam. Nyström hade förberett lite lekar/utmaningar man skulle göra, vilket var otroligt roligt! Kvällen avslutades med att sitta vid brasan, där en gitarr gick omkring mellan oss. Vid 2 tiden gick jag och Erik hem. det var en officiell mysdag!

Jag hade gärna lagt upp bilder därifrån, men min syster har förlagt kamerans minneskort -_-

Jag har en veckas städjobb! YES! pengar! =D

No comments:

Post a Comment