Tuesday 22 June 2010

Days like this

så, idag är det tisdag! En lycklig dag, kan ju somliga tycka. Jag är en av dem, det har nämligen varit en rätt skön dag (meninglös, men bra). Jag vaknade tidigt, kvart i fem som vanligt, då pappa alltid går upp för att komma iväg till sitt arbete i malmö. Jag ligger i min säng med en hund i fotenden och önskar att jag kan somna om, men, det går inte... det är nämigen sjungande fåglar utanför mitt småöppna fönster. Idag irriterade inte dessa fåglar mig som de brukar, idag gav det mig ett hopp om en fin dag, solig, varm. (dramatisk sagt *host*).
Jag gick upp vid åtta tiden för att gå ut med hunden och till min förvåning var det varmt, väldigt varmt, och klarblå himel (nu kunde jag dock inte höra fåglarna eftersom min ipod skrek "The beautiful ones" i öronen,(Suede låt). Men ändå, det var så sjukt härligt och gjorde mig full av energi! Jag var duktig och sprang to.m en runda! För andra dagen i rad. Det är min tur att känna mig duktig =)

En sak som förmodligen gjorde min dag officiellt bra, var att min telefon funkar igen (nu är det bara micken som är sönder, men det gör inget)

Nu sitter jag här, hemma i soffan och tittar på "Discovery, travel & living", snart börjar Jon, Kate, plus 8. Världens mest meningslösa program, efter "Little People big world". Varför tänker j ag titta på det? De har åtta ungar, 2 tvillingar och sen 6lingar.. stackars människor... ^^

Xoxo
//Julia

ps. Oskar, du verkar ha haft en ganska jobbig resa! kul för dig =P haha! förresten, jag gillar inte riktigt bloggbakgrunden just nu, den är så mörk. Något att tänka på kanske?
(med andra ord, ändra den)

No comments:

Post a Comment